l'Ajuntament de l'Alcúdia ha rebut de la Diputació de València, una ajuda de 5000,00€, per a dur a terme les actuacions necessàries de desinfecció, desinsectació, i desratització entre altres per al control i prevenció dels diferents vectors biològics
que suposen un risc sanitari per a la seua capacitat de transmissió de malaltia, a conseqüència de la Dana, així com la revisió de les condicions d'higiene i neteja ( eliminació de fem, sanejament de l'entorn i altres mesuresde protecció i manteniment de prevenció ( malles antí-insectes, absència de clivelles entre altres).
S'han fet un total de 4 tractaments: a les zones del poliesportiu, zones verdes i clavegueram.
19 de novembre de 2024
12 de febrer de 2025
19 de març de 2025
14 d'abril de 2025.



#AjuntamentdelAlcúdia #lAlcúdiaÉsIgualtat #DonesOrgull





